Spółka Multimedia Polska zaoferowała swoim klientom wysokiej jakości kamery do wideomoniotringu z możliwością nagrywania obrazu w jakości HD oraz czujką ruchu.
Nowe kamery dostępne są w ramach usługi DomoWizja. Oferta dostępna jest dla nowych i obecnych abonentów internetu o prędkości minimum 12 Mb/s.
Kamery monitorujące zyskują popularność jako zdalny nadzór nad mieszkaniem czy biurem. Pozwalają na obserwowanie z dowolnego miejsca na świecie, na komputerze, tablecie lub smartfonie, tego, co dzieje się w domu pod nieobecność właściciela. Wykupienie usługi wideo monitoringu u operatora telekomunikacyjnego pozwala zaoszczędzić kilkaset złotych, gdyż rynkowa cena kamery jest wysoka. Użytkownik dostaje kamerę na czas korzystania z usługi, a ponadto zyskuje zabezpieczony serwer, na którym przechowuje nagrania.
Multimedia oferują klientom kamerę IP rejestrującą obraz w wysokiej rozdzielczości (HD) z efektywną kompresją H.264. Obraz z kamery jest nagrywany na zabezpieczonym serwerze operatora, za każdym razem, gdy kamera zarejestruje ruch.
Urządzenie posiada wiele użytecznych funkcji, które doceni każdy użytkownik dbający o bezpieczeństwo swojego domu. Dzięki czujce ruchu PIR kamera powiadamia o wykrytym ruchu wysyłając powiadomienie mailem lub SMS-em. Po wykryciu ruchu kamera może również automatycznie nagrać film, który zostanie zapisany na bezpiecznym serwerze. Kamera posiada także slot na karty microSD (w zestawie klient otrzymuje kartę o pojemności 4 GB). Dzięki temu możliwe jest buforowanie danych wysyłanych z kamery i płynne rejestrowanie filmów na serwerze. Urządzenie może pracować bez włączonego komputera, także w trybie nocnym. Urządzenie można podłączyć do modemu kablem Ethernet lub zestawić połączenie bezprzewodowe w trybie Wi-Fi.
Klienci Multimediów mogą wybrać jeden z dwóch pakietów DomoWizji. W ramach aktualnej promocji skierowanej do nowych klientów abonament za Pakiet Premium wynosi 14,99 zł, a Premium+ 19,99 zł w umowie na 18 miesięcy.
Zalety korzystania z usługi DomoWizja promuje aktor Marek Bukowski w spocie reklamowym Multimedia Polska: